C C C C A+ A A- X

Прием нови медиатори

Покана за участие на доброволци в работата на

Центъра за спогодби и медиация към СРС и СГС

Драги медиатори,

Центърът за спогодби и медиация към СРС и СГС, който работи успешно от началото на 2010г., разширява работата си с отворена покана към всеки медиатор, желаещ да се присъедини към тази важна кауза. Целта на Центъра е да предостави на лица, между които има правен спор, възможност да разрешат доброволно спора си с помощта на медиация. 

Ако желаете да участвате и работите заедно с нас - ето как можете да кандидатствате:

1. Изисквания към кандидата:

- вписан в Единния регистър на медиаторите към Министъра на правосъдието;

- да има професионален опит в областта на разрешаването на конфликти;

- да притежава следните качества и умения:

- комуникативност;

- самоконтрол;

- търпеливост;

- спокойствие и умение да изслушват;

- последователност;

- разумност и умереност;

- умение да откриват интересите на страните и да ги отделят от проблемите;

- креативност;

- умение да вдъхват доверие у страните;

- умение да насърчават и помагат на страните да направят собствен избор и да вземат самостоятелни решения;

- възможност да възприемат и анализират обратна връзка относно тяхната работа.

2. Ангажимент на медиатора:

- дежурство поне веднъж месечно по половин ден /около 3 часа/;

- участие в ко-медиация;

- активно участие в работата на комисиите, подкомисиите и живота на Центъра в реализиране на целта му.

3. Необходими документи за кандидатстване:

- мотивационно писмо (в него кандидатът следва да опише защо и как желае да участва в Програмата, колко дълго може да участва в Програмата, колко часа на месец може да отдели за участието си в Програмата);

- копие от удостоверението, че медиаторът е вписан в Регистъра на медиаторите към Министерство на правосъдието;

- копие от всички сертификати и дипломи, удостоверяващи преминаването на обучение по медиация, преговори, разрешаване на конфликти или комуникация;

- автобиография по образец;

- препоръка/ становище от организацията, в която е обучен конкретният медиатор, а при възможност – и от друго лице, посочено за контакт;

- актуална дигитална снимка (паспортен формат) и кратка автобиография по образец.

ВАЖНО! Автобиографията, мотивационното писмо и декларацията са включени във формуляра за кандидатстване - затова се попълва САМО ТОЙ.

За целите на подбора, Изборния екип може да установява връзка с медиаторската организация, в която кандидатът за медиатор доброволец членува или е обучен.

4. Срок за кандидатстване:

Желаещите да участват в програмата следва да подадат документите си до 31.03.2023 г. включително.

Всички кандидати за медиатори доброволци ще бъдат уведомени за решението на Комисията.

5. Начини за подаване на документите:

Документите за кандидатстване се подават до координаторът на Програма „Спогодби”, по електронен път на адрес: spogodbi@srs.justice.bg (за предпочитане) или на място в сградата на Центъра – на бул. „Цар Борис III” 54, ет. 2, ст. 204, всеки делничен ден от 9 до 13ч.

6. Интервю:

Одобрените за интервю кандидати ще бъдат поканени чрез и-мейл на интервюта в сградата на Центъра. След провеждане на интервютата Изборният екип уведомява кандидатите дали са били одобрени за включването им в Списъка в срок до един месец след крайната дата за провеждане на интервюто. Уведомяването може да се извърши по всякакъв начин за комуникация.

7. За повече информация:

Правилата за работа на Програмата са достъпни на интернет страницата на СРС, Програма „Спогодби”.

Желаем успех на всички кандидати, които биха искали да участват активно в работата на Центъра за спогодби и медиация към СРС и СГС. Очакваме ви!

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация